Wednesday, November 23, 2016

Kawaii BOX & Poklon kutija


Kawaii BOX je nešto o čemu sam već pisala i verujem da je većina vas upoznata sa ovom vrstom mesečne pretplate. Za one koji ne znaju, radi se mesečnoj pretplati na kutiju u kojoj se nalazi između deset i dvanaest Kawaii proizvoda po ceni od 19,80$ mesečno. Ukoliko se pretplatite na više meseci, cena kutije je niža. Dostava je besplatna i kutiju možete naručiti iz bilo koje zemlje. 

Iako sam odavno prerasla sadržaj ove kutije, moram priznati da je sadržaj uvek presladak. Svoju kutiju sam prosledila jednoj divnoj devojčici a na kraju posta, putem Rafflecopter aplikacije, možete se i vi prijaviti ukoliko želite da učestvujete u izvlačenju za narednu kutiju. 

PIKACHU COIN PURSE

Prvi proizvod koji se našao u kutiji je Pikaču novčanik. Urađen je poput plišane igračke i prilično je velik, tačnije veći od raširenog dlana.


DIY CROSS STICH KEYCHAIN KIT

Svaka Kawaii BOX kutija uglavnom sadrži jedan DIY komad a ovog puta je to set pomoću kog sami možete da izvezete dva priveska za ključeve. 


DISNEY POTEPOTE BEAN PLUSH

Minnie je još jedna plišana igračka/privezak iz oktobarske kutije. Jako je lepo urađena a trup je ispunjen kuglicama pa igračka može da stoji uspravno i da se pomera oko svoje ose.


SQUARE ANIMAL SPRAY BOTTLE

Na trenutak moram da zaboravim na svoju sramotu i priznam da sam ovu flašicu zadržala za sebe :) Dugo sam bila u potrazi za bočicom u koju ću moći da sipam određeni proizvod i koja će imati odličan raspršivač. Pored toga, bilo mi je važno da je mala, kako bih mogla lakše da je nosim sa sobom jer često idem od kuće na najmanje dva dana. Ova bočica je upravo to. A složićete se i da je meni potrebnija nego malom detetu :)


HAPPY FOOD ERASER

Školski pribor se takođe često nađe u Kawaii BOX kutijama a ovog meseca tu je bila ova slatka gumica za brisanje.


KARIPORI CANDY STICKS

Japanske slatkiše sam imala priliku da probam u više navrata a među njima bio je i ovaj. Do sada se nije dogodilo da mi se nešto ne svidi pa tako mogu da pohvalim i ove štapiće. Jako su ukusni i asociraju me na pucketavi prah koji je bio veoma popularan kada sam bila mlađa :)


MARUKAWA HALLOWEEN GUM

Drugi slatkiš u oktobarskoj kutiji su dvobojne žvake. Nisam ih probala pa ne mogu da tvrdim kakve su ali na osnovu svog dosadašnjeg iskustva, verujem da ne mogu biti loše :)


MOOMIN GREETING CARD

Sve što ima Moomin motiv, mene mora da oduševi. Tako je bilo i kada sam videla ovaj set sa čestitkom i kovertom :)


FOOD THEMED STICKERS

Nalepnice su još jedna moja slabost i kupujem ih stalno, čim naiđem na neke koje mi se učine zanimljivim. Nedavno sam sa jednog sajta naručila ovakve nalepnice i još neke sitnice i sa nestrpljenjem čekam da mi stignu. Veoma su kvalitetne i reljefne, napravljene kao jastučići i ne odlepljuju se lako.


CUTE MECHANICAL PENCIL

Iako izgleda kao obična olovka, ovo je zapravo patentica. Pritiskom na gumicu, koje se inače može koristiti i za brisanje, izlazi 0,5 minica. Na olovci se nalazi i presladak lavić zbog kojeg je malo falilo da i nju zadržim :)


SQUISHY OREO KEYCHAIN

Oreo privezak za ključeve me je takođe oduševio. Tačnije, oduševio me je materijal od kog je izrađen. Opisala bih ga kao kombinaciju silikona i pene. Neverovatno je mekan i naprosto vas vuče da ga neprestano držite u ruci i stiskate :)


JAPANESE SAKURA ENVELOPES

Poslednja stavka u oktobarskoj kutiji su koverte. I sama koristim iste za pakovanje poklona i mnogo ih volim. Na sreću, njih kupujem u lokalnoj knjižari koja ih uvozi pa ne moram da ih naručujem sa kineskih sajtova :)


To bi bilo sve za oktobarsku Kawaii BOX kutiju. Pomoću aplikacije ispod, možete se prijaviti ukoliko želite da učestvujete u izvlačenju za narednu kutiju. Svaka ispunjena stavka povećava vam šansu da budete izvučeni. Poklanjanje je internacionalno.

P.S. S obzirom na to da vam poklon ne šaljem ja već organizatori, postoji mogućnost da platite PDV kada vam kutija stigne. Ja sam za svoju kutiju platila oko 200 RSD (1,5 euro).

a Rafflecopter giveaway

Do narednog posta,

xoxo

Jovana


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...