Monday, March 28, 2016

LAKME / k.therapy (Maska za suvu kosu)


Krajem prošle godine, na policama dm-a mogli ste uočiti jedan novi brend, namenjen nezi kose. Radi se o Lakme brendu koji potiče iz Španije a karakterišu ga kvalitetni proizvodi, namenjeni profesionalnoj upotrebi. Pored toga što pojedini saloni rade sa ovim brendom, zahvaljujući dm-u, sada možete sebi priuštiti salonski tretman i u kućnoj varijanti. 

Danas vam predstavljam masku za kosu iz k.therapy linije, namenjenu suvoj kosu, baš kakva je i moja. Iako mi nije bilo potrebno mnogo vremena da zavolim ovu masku, rešila sam da ipak malo sačekam sa recenzijom iste, iz više razloga. Jedan od najbitnijih je taj što je ova maska skuplja od drogerijskih, te sam želela da budem 101% sigurna u ono što pišem. Sledeći razlog bio je taj što me često pitate za sastav ovakvih proizvoda ako ih ne istaknem a spisak sastojaka ove maske nikako nisam mogla da pronađem. Naravno, sastav je uredno istaknut na kutiji ali je na mom primerku preko njega bio nalepljen prevod sa osnovnim karakteristikama i načinom upotrebe, koji nikako nije mogao da se skine, što ćete moći da vidite i na fotografiji. 


Glavni zadatak ove maske je da nahrani i hidrira kosu, kao i skalp. Neki od glavnih pomoćnika u tome su joj ulja babassu palme (Attelea speciosa) i makadamije, čija su blagotvorna dejstva svima već poznata. Pored toga, k.therapy proizvodi su zasnovani na glečerskoj vodi, tačnije vodi sa Zermatt glečera u Švajcarskoj. 


Maska je veoma gusta i kompaktna, divnog mirisa sa akcentom na drvenastim notama. Dovoljno je vrlo malu količinu maske naneti na celu dužinu ali i na teme, te nežno umasirati i ostaviti par minuta da deluje. Veoma lako se ispira a efekat je vidljiv odmah nakon nanošenja. 

Nakon ispiranja, miris maske se zadržava u kosi, bar u mom slučaju. Efekat koji ova maska ostavlja na kosi mi se posebno dopada. Veliki plus je to što kosa ne bude samo prividno zaglađena već zaista deluje nahranjeno, zdravije i jače. Pored toga što je moja kosa suva i farbana, nakon upotrebe ove maske, vlas je sjajna i meka. Takođe, treba uzeti u obzir da je moja kosa tretirana presom dva puta nedeljno, godinama unazad i da su potrebni zaista dobri proizvodi kako bi izgledala lepo.


Kao što sam na početku teksta naglasila, bilo mi je veoma teško da dođem do sastava jer se slova skidaju zajedno sa prelepljenom dekleracijom ali se nadam da ćete moći da pročitate sve što vas zanima.


Cena maske iznosi nešto iznad 2000 dinara ali ako se uzme u obzir da je pakovanje prilično veliko (250 ml), da je potrebna vrlo mala količina i da se radi o proizvodu za profesionalnu upotrebu, smatram da vredi uložiti u ovakav proizvod. Takođe, treba uzeti u obzir da je dosta pristupačnija od drugih proizvoda iste namene, koji se koriste za profesionalu upotrebu.


Ako ste već probale Lakme masku, podelite svoje utiske sa mnom :)



Do narednog posta,

xoxo

Jovana



2 comments:

  1. Uh, Lakme je bio jedan od najdražih mi brendova dok sam se farbala u crvenu. Njihove farbe su najbolje iskustvo ako govorimo o DIY farbanju kod kuće :) Predivna, postojana boja, a znamo koliko je to teško s crvenim nijansama. Nisam probala ovu masku, imaću je na umu. Drago mi je da je brend sada dostupniji nego pre. P.S. Kosa ti je divna, jedva čekam BBLYSS utiske ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, sada bih bas volela da probam njihove farbe :) Hvala <3

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...