Tuesday, January 12, 2016

BYPHASSE / Tonik za lice sa ružinom vodicom


Kada neki svetski poznat brend treba da se pojavi na našem tržištu, obično se podigne velika prašina i (bar u mom slučaju) ogromno iščekivanje. Tada obilazim police drogerija češće nego inače, pod dobro poznatim izgovorom ''Samo da proverim da li je stiglo''. Nasuprot tome, Byphasse je stigao u tišini, i kada sam ga ugledala tokom šetnje dm-om, malo je falilo da protrljam oči jer nisam verovala da ga vidim. 

Ružinu vodicu koristim već dugo pa je sasvim logičan izbor pri isprobavanju prvog proizvoda iz Byphasse asortimana bio tonik sa ovom čudesnom, mirišljavom, vodicom. Dugo mi je bio na listi želja dok sam ga gledala na fotografijama stranih blogerki. Na istim tim fotografijama, delovao mi je mnogo manje pa je moj prvi utisak bio upućen na račun mililitraže. Boca (mada joj na osnovu veličine augmentativ bolje pristaje) sadrži 500 ml proizvoda, što je duplo više od većine sličnih proizvoda dostupnih na tržištu. Vezano za to, dolazim do svoje jedine zamerke, ako se to uopšte tako može nazvati. Naime, otvor kroz koji izlazi proizvod je dosta velik a veličina boce otežava baratanje pa se može desiti da tonik završi van tufera. Doziranje ne smatram nemogućim ali je bar u mom slučaju potrebna dodatna pažnja.


Tonik ne sadrži alkohol, što je veliki plus. Iako nisam neko kome smeta mala količina alkohola, štaviše, neki od mojih omiljenih tonika ga sadrže. Ipak, srećnija sam kada znam da ga nema. Pored alkohola, ovaj tonik ne sadrži ni veštačke boje. Na listi sastojaka, prva tri mesta zauzimaju voda, ružina vodica i glicerin. Ukoliko preterate sa količinom, može se javiti blago lepljiv film, što se meni dogodilo kada sam ga prvi put probala.


Byphasse tonik koristim dva puta dnevno, uveče nakon čišćenja lica i ujutru nakon umivanja. Sa korišćenjem sam počela pre malo više od mesec dana. Koristim ga svakodnevno i zadovoljna sam onim što mi pruža. Pre svega to je osećaj svežine koji ostavlja na licu, divan miris ruža koji mi ujutru pomaže da se rasanim i način na koji, sasvim nežno, čisti lice. Bez obzira na to koliko čistila lice, kada na tufer stavim tonik i pređem preko cele površine, uvek vidim ostatke pudera koje tonik skine. Ponavljanjem ovog postupka, nakon drugog puta, tufer je potpuno čist. Takođe, omekšava kožu lica i otklanja osećaj zatezanja nakon proizvoda za čišćenje. Namenjen je svim tipovima kože.


Na fotografiji niže, možete pogledati sastav.


Za sam kraj, želim da navedem da je ovaj tonik veoma pristupačan. Cena za 500 ml proizvoda je nešto viša od 300 dinara. 

Ako ste već isprobale ovaj tonik, ili pak imate neki Byphasse proizvod kojim ste zadovoljne, podelite to sa mnom :)



Do narednog posta,

xoxo

Jovana

23 comments:

  1. A namenjej je bilo kom tipu koze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, svim tipovima. Slucajno sam izostavila tu recenicu ali je sada dodata, hvala na pomoci:)

      Delete
  2. Juče sam išla po njega u Dm ali im nije još stigao (dopuna) jer su bili praznici. Uzeću ga obavezno jer već imam micelarnu a i u toku je akcija :) L.

    ReplyDelete
  3. Jedva čekam da ga spazim u DM-u, jer poslednjih par puta kada sam bila nije ga bilo. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja ga kasnije nisam videla kad sam isla da kupim jedan drugarici :/

      Delete
  4. Obozavam ruzinu vodicu i dok je bilo ruza u dvoristu pravila sam sama.Sada sam kupila Avon tonik sa ruzinom vodicom da isprobam.Ali ovaj mi deluje bas primamljivo.Probacu prvom prilikom. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu da mislim koliko je divna kada je sam napravis, pogotovo zbog spoznaje da je nasih ruku delo :)

      Delete
    2. Daa, napravim nesto sto je kvalitetno a nije me kostalo nista. :)

      Delete
  5. Za toliko novaca dobiti toliki proizvod? Odoh do DM-a! :D

    ReplyDelete
  6. Delimo mišljenje! :) Mojoj koži baš prija. :)

    ReplyDelete
  7. Odličan tonik, koristim ga već neko vreme i prezadovoljna sam :)

    ReplyDelete
  8. Ja ga imam,ali ne prija mi,izlaze mi bubuljice od njega,a mami jako prija,ona ima suvu kozu,ja masnu kozu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je zao sto ti nije prijao ali ako nista drugo, bar ima ko da ga koristi :)

      Delete
  9. Odlična recenzija. Svakak ću ga kupiti :)

    Ukoliko te zanima, možeš pogledati i moj blog https://zenskikutaktrenutak.wordpress.com/

    ReplyDelete
  10. Odlican proizvod, ja ga koristim od septembra još ga nisam potrošila. Preručila sam ga u flašicu sa sprejem, lakše ga nanosim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidis, to mi nije palo na pamet :) Hvala za predlog <3

      Delete
  11. Razmišljala sam da ga uzmem kada sam poslednji put bila u DM-u, cena mu je bila oko 400 din, čini mi se. Međutim, trenutno koristim Ružinu vodicu iz Avon kozmetike, pa čekam da potrošim prvo to pakovanjce :) . Divan post, upravo si me ubedila da je vredan kupovine :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...