Wednesday, March 18, 2015

Kawaii Box + Poklon


Godine prolaze ali ja se po pitanju nekih stvari nikako ne menjam. Još uvek obožavam sve one slatke roze sitnice koje mi ulepšavaju dane. Baš takva je i Kawaii kutija. Kutija puna raznih girly stvarčica koje jednostavno izmame osmeh. 

Za Kawaii kutiju sam čula pre par meseci ali sam je vrlo brzo zaboravila jer sam mislila da je ne dostavljaju van Japana. Nakon nekog vremena, ponovo sam je se setila kada sam videla post koji je objavila Roseybelle. Moja sreća je bila još veća kada sam dobila mail da sam izabrana kao promoter mesečne kutije i da će još neko moći da osvoji jednu kutiju za sebe. O tome više u nastavku ali pre toga želim da vam pokažem šta se to našlo u mojoj kutiji.

Na samom vrhu, ispod roze papira, dočekala me je preslatka poruka :)


Ispod poruke, prvo što sam primetila bio je DIY statkiš...


Privezak za kofer u obliku dijamanta, koji na poleđini ima džepić sa ceduljicom za podatke.


Mnogo volim da jedem sa štapićima tako da sam se posebno obradovala što sada imam svoje i to sa pandom :)


Dobila sam i šnalicu za koju sam očigledno prestara ali će biti idealna za jednu devojčicu kojoj je već namenjena :)


U postu o FJP grickalicama sam ''kukala'' kako sam se nadala da ću dobiti zeleni KitKat jer već dugo želim da ga probam i eto, želja mi se ispunila brže nego što sam mislila.


U kutiji su se našle i preslatke nalepnice...


Gumica za brisanje i olovka...



A dobila sam i gde da ih čuvam :)


Dva priveska, plišani i gumeni...



I za kraj, pastelna narukvica.


Osnovni podaci o Kawaii kutiji

Mesečna pretplata na Kawaii kutiju je 18.90$ ali ako se pretplatite na više meseci, kutija je jeftinija. Dostava je uračunata u cenu.



Svaki mesec, na kućnu adresu ćete dobiti 10-12 kawaii proizvoda.

Za sve dodatene informacije, možete pogledati Kawaii Box sajt, gde možete poručiti svoju mesečnu kutiju.

Poklon

Ako želite da jedna kutija stigne i na vašu adresu, prijavite se pomoću Rafflecopter aplikacije. Što više ulazaka imate, veće su šanse da osvojite kutiju.

S obzirom da kutiju ne šaljem ja, već direktno stiže na adresu dobitnika, postoji mogućnost da platite troškove carine (ja sam svoje platila oko 300 dinara).

Mogu se prijaviti svi, bez obzira na zemlju stanovanja.




a Rafflecopter giveaway

Srećno!

20 comments:

  1. Jaoj koliko mi se se sviđaju štapići jaoj. ☺☺
    Javi utiske o zelenom KitKatu baš me zanima ! :3
    Odličan post!

    Pogledja moj blog,i učlani se:
    http://joka45688.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Sladak pokloncic,prosto sam se odusevila dok sam citala,izmamio mi je osmeh.

    ReplyDelete
  3. Izgleda savrseno. Moram da se prijavim obavezno.

    ReplyDelete
  4. Aaa stigao ti zeleni KitKat divnooo! Bas me zanima utisak,valja li sto?:-D Sve je divno i cute,olovke,pernica privesci,pa i snalica :) Ja na ovo moram da se prijavim divno jee :D Ako se prijavis za mesec,mozes i da se odjavis? Je li im to automatski uradjeno?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javljam kakav je cim probam :) Mozes da biras na koliko ces se prijaviti, pa i samo na jedan :)

      Delete
  5. Ovo jos nisam videla. Malo je reci da sam odusevljena, zaista sjajno!!!

    ReplyDelete
  6. Aaa, travel tag mi je najbolja stvar! Mada, nekako mi se čini da je ipak ciljna grupa nešto mlađa od nas, jer sam se na ove sve džidža-bidže ložila kad sam bila mlađa. Možda je i do toga što poslednjih meseci minimalizujem broj stvari koje posedujem, pa mi sve što nije apsolutno korisno (ili baš prelepo, ajde, nisam ni ja od kamena) - nešto bez čega se može. :D

    I verujem da svi očekujemo da javiš kakav je zeleni kit kat. :D

    Wandering Polka Dot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Travel tag, stapici, olovka, nalepnice i KitKat su mi VEOMA potrebni, ostalo ide kao poklon :) Probala sam ga pre pola sata, cudan je ali mi se svidja :) Kao da jedes u isto vreme onaj obican i pijes zeleni caj :) Divno sam ovo objasnila :D

      Delete
    2. Ja obožavam i kitkat i zeleni čaj, tako da mora da mi se svidi! Nekad... u životu... :D

      Delete
    3. S obzirom da si ti svetska putnica, verujem da ces brzo u te krajeve :) A ako dobijem jos neki, cuvacu ti :)

      Delete
  7. Jooj preslatko jee!!!

    Poseti moj blog, komentariši, a ako ti se svidi učlani se!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Skroz su mi slatke ove kutijice. Divno!
    http://marinamarry.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ovo je divno, znam za kozmetičke kutije kojih ima kod nas, ali za ove nisam čula! Vrlo verovatno ću se pretplatiti i detinjstvo svoje ćerke učiniti čarobnijim :) A za početak učestvujem u igri, pa mi se možda i posreći :D
    Hvala ti Jovana za sve novitete i posebne stvari kojima nas obasipaš <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Milice :) Zelim ti puno srece, da osvojis kutiju za svoju devojcicu :)

      Delete
    2. Uh, mojoj sreći ne bi bilo kraja, a tek njenoj! :)
      A do kada nam traje ova igrica, da znamo da na dan izvlačenja čvrrrrrrrrrsto držimo palčeve?

      Delete
    3. Na aplikaciji, u gornjem levom uglu ima odbrojavanje pa mozes uvek videti koliko je ostalo :) Trenutno, jos 14 dana :)

      Delete
    4. Aaaaaaaaa, hvala ti na odgovoru :) Pazi kad mi uopšte nije upao u oko taj detalj :) Pozz

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...