Tuesday, March 3, 2015

Freedom Japanese Market


Danas pišem malo drugačiji post, namenjen svima nama koji uživamo u sitnim zadovoljstvima kao što su razne vrste grickalica i slatkiša. Ako me pratite na Instagramu, sigurno znate da sam opsednuta svim vrstama slatkiša i da se uvek trudim da pronađem i probam nešto novo. Glavni krivac za ovu kutiju grickalica iz dalekog Japana je moja draga Misha, kod koje sam je prvi put videla.

Evo o čemu se tačno radi.
Freedom Japanese Market je sajt koji pruža mogućnost pretplate na kutiju punu raznoraznih grickalica koje su dostupne samo u Japanu. Vlasnici FJM-a su bračni par, Sanae i Ken. Sanae je rođena i odrasla u Japanu a Ken se preselio pre petnaest godina. Sve je počelo tako što su im njihovi prijatelji tražili da umesto njih kupuju razne slatkiše po kojima je Japan poznat i da im šalju širom sveta. Tako se rodila ideja koje je prerasla u porodični posao.

Za vlasnike imam samo reči hvale jer su neverovatno ljubazni, stoje na raspolaganju za sva pitanja i pružaju mogućnost da vam pronađu neki određeni slatkiš koji želite, dovoljno je samo da im pošaljete fotografiju proizvoda ili link. Pored toga, mogu vam slati garderobu, kozmetiku, elektroniku i još mnogo toga.


Mene je posebno oduševila količina ljubavi sa kojom sve rade.
Kada sam otvorila svoj paket, prvo što sam videla je papir sa fotografijom njihove porodice, origami srce i lepe želje. Na poleđini se nalaze informacije o svim proizvodima.

Moja kutija je bila napunjena sa jedanaest različitih grickalica, koje sam jedva čekala da fotografišem kako bih mogla da ih što pre probam :)


Ako se zanemari Hello Kitty, Rilakkuma medved je moj najdraži crtani lik pa nije ni potrebno da spominjem čemu sam se najviše obradovala :)


Od svih proizvoda koje sam do sada probala, Kanpai Ramune bombone mi se jedine nisu previše svidele. Imaju kiselkast ukus i asociraju na šumeće tablete ali je pakovanje preslatko :)


PukuPuku Tai je slatkiš u obliku ribe, filovan čokoladom i obogaćen kalijumom.


Slatkiš koji mi je prvi privukao pažnju, mada ga još nisam probala, je Hora Dekita DIY Candy. U kesici se nalaze odvojene pregrade sa različitim ukusima tako da svako može sam da pravi nešto slično Cake Pops kuglicama.


Iako mi je odavno želja da probam zeleni KitKat, kojem sam se potajno i nadala, ništa manje se nisam obradovala ni verziji sa crnom čokoladom :) Želeni je još uvek tiha patnja :)


Najmanje primamljiva oku ali jedna od najukusnijih grickalica je Kaki no Mi. Slana je, od pirinča i neverovatno zarazna.


Od slanih grickalica, u paketu su se našli i Karamucho Hot Chili čips, inače jedna od omiljenih grickalica u Japanu i dve Umaibo grickalice, slične našem smokiju sa različitim ukusima.



Pokemon Karipori je kutija u kojoj se nalazi par kesica sa štapićima najsličnijim našim lizalicama, sa ukusima dinje i grožđa. 


Maze Maze Drink je poslednji slatkiš iz kutije. Ima pet ukusa a zamišljen je tako da svako može da ih meša i pravi svoj omiljeni ukus.


Opšte informacije o kutiji

Mesečna pretplata je 25$ a dostava je besplatna. Ko želi, može se prijaviti na newsletter nakon čega dobija kod koji obezbeđuje 10% popusta.

Direktan link za prijavljivanje možete pronaći OVDE.

Ako prilikom kupovine navedete ime mog bloga, dobićete bonus grickalicu u prvoj kutiji :)

Facebook stranicu Freedom Japanese Market možete pratiti kako biste učestvovali u nagradnim igrama i osvojili jednu kutiju.

Postoji mogućnost kupovine kutije kao poklon, nakon čega će biti dostavljena kao iznaneđenje i originalan poklon vama dragoj osobi.

Ako imate neko pitanje ili nedoumicu, stojim vam na raspolaganju i preneću vam sve što znam :)

I za kraj, jedna rečenica koja mi se posebno svidela:





Do narednog posta,

xoxo

Jovana

21 comments:

  1. Ne znam kako si izdržala da ne pojedeš pre slikanja :D
    Imam veliku želju da probam DIY candy :)

    ReplyDelete
  2. JAO SVEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D

    ReplyDelete
  3. Jaoj što je sve lepo i šareno :)

    ReplyDelete
  4. Kako divno izgleda :) da li misliš da zeleni wasabi KitKat? Ako da, onda samo moram da kažem da je to nešto najgore što sam u životu probala haha a svašta sam jela :P kažu da onaj sa zelenim čajem nije toliko grozan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da na taj :) Neka je najgori ali ja ga moram probati :)

      Delete
  5. Divno izgleda, zelim da probam ovo hehe. :)

    http://tinejdzerskikuta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Svaka im cast cega su se setili :) Sve bih probala, obozavam grickalice i slatkise :D

    ReplyDelete
  7. Opet ja! :D
    Preslatke stvarčice šalju u tim kutijama, meni uvek zapadne origami haha jer ne smem slatkiše jesti :/
    Znam da sam u jednoj dobila nekakve DIY krofnice od marsmellow-a hahah koje umočiš u dip i onda u konfete :D
    Preslatko.
    A koliko sam primetila po komentarima sladokusaca u kući- slatkiši su dosta kvalitetni.

    Sad me baš zanima ovaj Maze Maze drink :D
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam se iznenadila jer su stvarno jako ukusni a ocekivala sam samo slatka pakovanja :)

      Delete
  8. Predivno izgledaju, najvise me privlaci maze maze drink :D Svidja mi se njihova ideja, bas su to lijepo osmislili, ali moglo bi biti i malo jeftinije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se da nije jeftino ali ako se uzme u obzir broj slatkisa i da putuju sa drugog kraja sveta, nije mnogo skuplje nego kod nas :)

      Delete
  9. Ovo je sjajna ideja, oduševljena sam! I baš mi je drago i da si naručila i da ti se dopada i sveee :)

    Wandering Polka Dot

    ReplyDelete
  10. Odličan post! Stvarno super ideja.Odličan blog imaš,saznala sam za tebe i bukvalno se oduševila!

    Pogledaj moj blog,i učlani se:
    http://joka45688.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...